منتدي q8-one.com ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ منتدي الفنون الادبيه الابداعات الفنيه للاعضاء من أرادو أن يمكرو على الله ( قصة أبطلها أعضاء المنتدى ) eima .
golden man رئيس فريق التنشيط

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

قشطه عليكى يا بت يا كارمن
رامى حضرتلك الرضعه يا بوبوس

وهديهلك انا فى الكليه ان شاء الله
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

karmen مراقبه القسم العام

هههههههههههههه
ماشى يا جولدن بس متنساش تطمنى عليه
قلب الأم بقى

golden man رئيس فريق التنشيط

ههههههههههههههههههههههههههه

ما تقلقيش يا ماما اديته الرضعه وغيرتله

ونيمته فى سريره

هههههههههههههههههههههههههههه

karmen مراقبه القسم العام

طب الحمد لله طمنت قلبى
هو فين ايما غايب بقاله كتير ؟
يارب يكون بخير

eima

أولآ أنا بحب أشكر كارمن علشان هى الوحيدة اللى سألت عليا وفى الموضوع وده ليها تقدير وشكر ( مرسي كارمن ) .

ثانيا ً كنت غايب أثر حدثه صغنووووووونة خالص قدت الى وفاة عربيتى ونقلها مش للأقرب سمكرى لا أقرب بتاع خردة وناس صحابي قالو ليا الأحسن أبعها بالكيلو هكسب فيها أختر والكوميدى فى الموضوع أنى يجيلى محضر وأنا فى مستشفي العريش العام ( شوفت التشرد بعينه ) المحضر علشان انا وقعت عمود نور ومش هطلع الا لما أدفع 3000 وأراهن أن العمود ده سعره مايزدش عن 300 جنيه ( فعلا ً قطة الحكومة جمل ) .
بس كالعادة وكا كل عادة الحمد لله أنا زى القرد بس شوية كدمات صغنوووووونة كده أعااااااااااااااااااااااااااااا
وأحب أسمع أغنية عبد الباسط الحمودة ( بصيت لروحى بعد الحادثة فأجأة ...لقتنى كبرت لالالا كبرت قوى لالالالالا كبرت وماشي على عكاز فأجأة ونزلت دمعتى لالالا مش دمعتى ونزلتى صرختى أنا مش عارفنى أنا مش شايفنى أنا مش أنا أكيد ده واحد تانى وبيضحكو عليا ويقولو ليا ده أنا ) .

المهم سيبكم من كل ده أستنونى النهاردة لسا فيا نفس أكتب أستنم الجزء الثالث من القصة اللى هيكون جااااااااااااااااااااااامد .

كان معكم من فوق سرير بتنا eima

eima

أبراهيم هو أسمك أنت يا جولدن مان وانت داخل معانا فى الشخصية يا برنس

بلابل

كنت غايب أثر حدثه صغنووووووونة خالص


الف سلامة عليك يا باشا

وتقملنا بالسلامة

علشان تكملنا القصة الرائعة بتعتك

بجد قصة فى منتهى الجمال

معلشى انا جيت متاخر بس

شفت المتبعات كلها والمشركات

كانى معاكم من الاول

اتمنالك التوفيق وتكملة قصتك الرائعة

تقبل مرورى ايما

توقيع
افضل 15 مشارك





lost love



بلابل

خلو بلكم من رامى

يتربى فى عزك يا عماد انت وممتو كارمن

ههههههههههههههههههه

ويخلو بالو مننا لما يكبر

وميكبرشى علينا

انا عجزنا بقى

توقيع
افضل 15 مشارك





lost love



eima

شكرا ً ليك بلابل لردك الأنيق والدال على شخصية محترمة الذات ومرسي أكتر على مرورك فى قضتنا المتواضعة مابين أيدك .

ولردك الأنيق ده أهديك السطور القليلة دى .

كل ما أفكر فيك لحظة يكبر فيا أحساسك
كل ما عينك تدمع دمعه بيسكر من دمعك كاسي
كل ما الليل يطفي شمعه يزيدو فى قلبي حراسك
وعايش فى المنتدى قصة جديدة قصة حب
خاااااااااااااااااااايف لا تكون بعيد ويدوب القلب
أنا ما بقدر العيش من دووووونك راح اشوف كل العالم بعيونك
وأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه عايش
قصـــــــــ جديدة ـــــــــــــــة
قصـــــــــــــ حب ــــــــــــــة

ياريت تكون عجباك الكلمات

karmen مراقبه القسم العام

ألف سلامه عليك يا ايما وتقوملنا بألف سلامه
وان شاء الله العربيه تتظبط ومفيش حاجه
ومتقلقش يا بلابل أنا وعماد واخدين بالنا من رامى أوى ده الواد الحيله بقى
ههههههههههههههههه

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم

www.elmjeck.com
www.q8-one.com
جميع الحقوق محفوظة منتدي q8-one.com
iTraidnt by ROMYO
جميع الحقوق محفوظة منتدي q8-one.com
iTraidnt by ROMYO