![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
شيكايو شيكايو
البرنس مفيش زيه:-c:-c
__________________
@};-الوحدة ظرف طاريء الوحدة دي احساس بايدينا نمحي وجودها ونحس بكل الناس@};- |
|
#2
|
|||
|
|||
|
حطيت دماغى ع السرير وحلمت خير اللهم اجعله خير انى فارقت البلد زى الطير وعشت فى جزيرة لا انا فيها رئيس ولا وزير ولا حتى زعيم ولا كبير انا يدوبك عليها غفير بواب مجرد بواب بس حاسب لا هعدى حرامى اونصاب او اى مخادع او كداب او كلب ليل اوذئب م الذئاب عايش بقلب كبير يساع العالم يطرد اى واحد ظالم هكتب على بابها بالخير حالم عايش صاحى مش نايم لا عندى كرش ومتربع على عرش او مفكر نفسى اسد او وحش وفجأة سمعت دوشه وصحيت بكل دهشه بصيت لاقيتنى نايم ع الارض حاضن مأشه |
|
#3
|
|||
|
|||
|
اللى يعجبك حكم بيه
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
ضربه كانت قاضيه عليا...... ضيعت كل اللى ليا
قلت اشغل كل فلوسى ...... احطها فى البورصه ديا جمدت قلبى وعملت روسى ...... والكل قاللى دى فكره هايلا واتصلت بكل نفوذى ...... قلت ابيع قالوا لأ اصبر شويا حطيت فى قلبى بطيخه صيفى ...... ورحت لابس السلطانيا وكانت الضربه القويه ...... هبوط فى البورصه العالميا فلستنى ضمرتنى ووقعتلى كل ضروسى...... وحولونى للعباسيا قالولى تشرب لبن جاموسى ...... واكلونى المهلبيا وكل اللى كانوا بيشجعونى ...... اتبروا بمعرفتهم ليا ياريتنى خدت درس خصوصى ...... اهو كان نفعنى فى الوقعه ديا ومن يوميها روحت لقبنورى ...... ركبل ى شيش ومشربيا
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
على فكرة برنس ( الشعر الواحد منك قصاد 3 منى وكل شعر في ال3 بلهجة ولغة مختلفة أوك ) .
وتحـــــــــــدى . |
|
#6
|
|||
|
|||
|
أنت فيييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ين
مستنى ردك يا برنس . ههههههههههههههههه ( حبيبي أنت وقعت ) ههههههههههههههه بهزر معاك . |
|
#7
|
|||
|
|||
|
جامد يا ايما تسلم انت برنس
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
وده كان أول تصويت معانا ليا .<:-P<:-P
أكسب أنا كدا / لالالالالالالالالالالا مستنى أكتر o:-) مستنى تصويت أكترررررررر ومسنيك يابرنس ويارب تكون بخير ( لقيتك مابتسئلش قولت أسئل أنا صحيح منك ماجتش منك أهى تيجى منى أنا ) ]
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
ايما معلش انت لازم تدخل بشعر واحد بس
انت اختار واحد منهم يلا اختار عشان نبدا التصويت
__________________
أتعلمين أن القمر يغار منك والشمس حينما تراكى تذهب لتجعلك بنورك الساطع وجمالك الرائع أن تنيرى لنا حياتنا..... كنت أسير فى طريق مظلم لا أرى فيه الا الوحدة والكآبة والحرمان ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا وترسمت على وجهى سعادة لم يرها أحد من قبل...... :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x |
|
#10
|
|||
|
|||
|
أنا هختار أقلهم ( ضربة قاضية ) .
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| التحدي, بداية |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| التحدي الجامد بين البنانيت | amira abdo | عالم حواء | 9 | 12-26-2009 11:25 AM |
| في جو من التحدي والذكاء ، العب يوغي اونلاين في Kaiba Corp ! | c.ronaldo25 | منتدي العاب الكمبيوتر | 3 | 12-12-2009 12:32 AM |
| بعد الفراق تبدأ بداية النهاية | karmen | عالم ادم | 2 | 09-25-2009 11:22 AM |
| بداية مشوار | Karim Abd Ellatif | منتدى نور الإيمان | 8 | 05-23-2009 10:59 PM |
| «برازيل أوروبا» تعلن التحدي بقيادة «عازف الجيتار» | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 06-01-2008 09:47 PM |