![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههه
وانا ان شاء الله هعالجك من الحساسيه يا ريم شوفى يا حبيبتى علاجك ان انتى تاكلى كل يوم 5 كيلو موز بعد شهر تكونى بقيتى زى العصفوره |
|
#2
|
|||
|
|||
|
اية يا ايلول اللى بعد مش بيشتغل حاجة اوك
اللى بعدى بتاع قطع غيار توكتوك ولا مش عارفين التوكتوك
__________________
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
اية يا جماعة هى الشغلانة دى وحشة اوى اوك نغيرها اللى بعدى دكتور جراحة
__________________
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
اللى بعدى
دكتور اطفال |
|
#5
|
||||
|
||||
|
ماشى الى بعدى مدرس
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
اوكى
والى بعدى وزير |
|
#7
|
||||
|
||||
|
الى بعدى مدير
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
اللى بعدى مشرف
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
صح ياهمسه
اللى بعدى كهربائى |
|
#10
|
||||
|
||||
|
ههههههههه
يريت الى بعد نجار |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اللى, بعدك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, وظيفى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إدخل قول اللي بعدك لونه إيه؟؟!! | karmen | اللعـــب | 129 | 08-25-2010 06:55 AM |
| لكل من يبحث عن وظيفة .. أدخل من هنا >> | Sawsan Ahmad? | المنتدى العام | 0 | 05-16-2010 01:13 AM |
| مين بعدك.. | هيمة فرج | اللعـــب | 602 | 05-02-2010 08:53 AM |
| بص شوف الفيفا بتقول ايه...مصر تتخطى الجزائر برباعية نظيفة | EzAt99 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 01-30-2010 01:55 PM |
| بعدك عنه دمار | البرنس الوحدانى | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 02-28-2009 11:56 PM |