![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
سيب كلمه لحد بتحبه عبر بيها عن شعورك
قوله بحبك أو قوله وحشتنى قوله اى حاجه تيجى على بالك |
|
#2
|
|||
|
|||
|
:clap: منتظر الردود والأّراء :clap:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
الى اجمل وارق بنوته فى الوجود
نفسى اشوفك تانى محدش له دعوه خناقه اخوات !!! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
شــكــرا عــلــى الــرد والــمــرور
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
انا بقواها كلمه واحده
بحبك |
|
#6
|
|||
|
|||
|
الى ارق واطيب واجمل مخلوق فى الدنيا
بحبك ب ح ب ك خطيبى
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]بحبكم فى الله |
|
#7
|
|||
|
|||
![]() على مروركم وربنا سيعدكم وتفضلو تبوا بعض علطووووووووول |
|
#8
|
|||
|
|||
|
شكراً لكم و بالتوفيق دائماً
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
أنا فى إنتظارك
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
بحبك وحشتنى
التعديل الأخير تم بواسطة بلابل ; 06-19-2008 الساعة 02:43 PM |
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الحب كلمه نظلمها كثيرا | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 02-19-2010 02:29 AM |
| هى كلمه .. انظروا الى تاثيرها | لمحه حب | المنتدى العام | 6 | 01-31-2010 03:17 AM |
| كيفيه كتابه كلمه con | admin | منتدي شروحات البرامج | 5 | 10-31-2009 08:43 AM |
| هل كلمه اسف تمحى جروحك ؟؟؟؟؟ | نسيم الروح | المنتدى العام | 9 | 07-04-2009 12:12 PM |
| كلمه وتعريف | mas9220 | المنتدى العام | 6 | 12-21-2008 11:03 AM |