![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
السلام عليكم يا كل الماجيكاويه
كل سنه وكل منتدى الماجيك طيب وبألف صحه وسلامه أنا قلت يا جماعه أعمل الموضوع ده عشان نرغي فيه النهارده(وقفة عيد الفطر المبارك) ونرغي فيه طول أيام العيد وبعد العيد بشويه خلينا نحكي مع بعض هنا عن كل شئ حصل معانا في العيد أو أي شئ احنا ناويين نعمله في العيد يعني تحكيلنا عن يومك في العيد بالتفصيل وندردش مع بعض عن العيد العيد زمان والعيد دلوقتي خروجاتك في الاعياد زمان ودلوقتي واللى عاوز حد عن حاجه في العيد ييجي يسألهالوا هنا هنا هنتناقش عن كل شئ يخص العيد هثبت الموضوع خلال فترة العيد ياللا كل عيد وإنتوا بخير عيد فطر سعيد علينا جميعا |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أداء, العيد, ياللا, ندردش |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مواليد التمانينات وتاكسي السهره(ياللا إفتكر معايا) | karmen | المنتدى العام | 5 | 01-25-2010 08:25 PM |
| هتلاقو هنا رسائل sms جديده ومتنوعه ياللا بسرعة | al3ashk | دنيا الجوال | 3 | 09-27-2009 05:16 AM |
| تكبيرات العيد | admin | دنيا الجوال | 2 | 09-18-2009 04:22 AM |
| كركتير على العيد | قمرسبتمبر | اضحك من قلبك | 2 | 05-02-2009 09:27 AM |
| سنن العيد وآدابه | Silver | منتدى نور الإيمان | 4 | 12-08-2008 10:31 PM |