منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-27-2009, 03:49 AM
الصورة الرمزية prince of alex
prince of alex prince of alex غير متواجد حالياً
مشرف منتدي المواضيع الاسلاميه
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: EGYPT
المشاركات: 2,286
إرسال رسالة عبر MSN إلى prince of alex إرسال رسالة عبر Yahoo إلى prince of alex
عاجل(الماجيك) القرد بتاع موبينيل رافض يرجع مصر

في حوار مع "القرد المعجزة" بتاع موبينيل قال القرد ليس من ضمن أهدافي الحالية العودة الى مصر مرة أخرى.

وعندما سُئِل عن السبب قال: الأجواء غير صحية وهناك من يتربص بي وأعداء النجاح يحاولون الإساءة إلى في كل مكان

وكان القرد الموجود حاليا في جمهورية شومبوجو قد تلقى عدة عروض للإحتراف من الأندية الثلاث الكبرى فى مصر – الأهلي والزمالك والإسماعيلي .

وبسؤاله عن رفضه لهذه العروض قال: بالنسبة لعرض الأهلي هو عرض جيد جدا لكن الأهلي "مالوش في القرود" ومش هايخليني ابقى براحتي .. أنا لا بحب ألعب ولا أجيب بطولات انا بس بحب أطلع أتكلم كلمتين والناس تشوفني وتتكلم عليا واقول إني كبير وجامد أوي والكلام ده مش حيبقى مقبول في الأهلي .. فبلاها الأهلي !

سألناه: طيب وعرض الزمالك يا نجم ؟ قال القرد مجيبا على هذا السؤال: بصراحة عرض الزمالك جيد جدا والزمالك الأجواء فيه مناسبة للغاية أني "أنجم" هناك لأني هاعرف أتكلم كتير ولا هالعب ولا هاجيب بطولات ولا حعمل أي حاجة وفي الآخر حبقى نجم برده زي ما أنا نجم دلوقتي فمش حتفرق كتير معايا .. لكن أهم سبب خلاني أرفض عرض الزمالك أني مش عارف أتكلم مع مين .. كل شوية واحد يتصل بيا يقولي أنا رئيس نادي الزمالك وواحد تاني يتصل ويقولي أنا عضو مجلس إدارة نادي الزمالك وكل واحد بيقول كلام وفي الآخر لقيت نفسي هاتوه معاهم فقلت "أنجم" في حتة تانية وبلاها الزمالك !

أما عرض الإسماعيلي فقال عنه القرد: عرض الإسماعيلي مرفوض شكلا ومضمونا .. الواحد يا عم ما يضمنش نفسه أنت عارف أني – حجمي صغير – وممكن كرسي طايش ولا طوبة ولا حتى واحد يتنرفز فيرمي إزازة ميه تيجي فيا و أروح فيها وأنا مش ناقص !! وعموما نادي الإسماعيلي مكنش هايديني النجومية اللي أنا واخدها في شومبوجو علشان كده عرض الإسماعيلي مرفوض !

وقال قرد موبينيل في آخر حواره: أنا أحب اقول للناس في مصر أني بخير ومتابع الموقف في المنطقة كويس وباشكر كل القرود اللي في المنطقة اللي عاملة ودن من طين وودن من عجين في الكورة وفي كل حاجة تانية !! وبقولهم .. عاشت القرود حرة مستقلة !!!

وأحب أفكرهم بعهدنا المستمر وسياستنا التي وصلت بنا الى قمة الهرم "القرودي" وأسلوبنا ومنهجنا في الحياة وهو ( لا أرى .. لا أسمع .. لا أتكلم ) !!

ملحوظة :

هذه المقالة تحمل رسالة واحدة أتمنى أن تصل لكم جميعا وليس الغرض منها الإساءة لأحد ولكنها رسالة لمن يستطيع أن يستشفها ...
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
موبينيل, القرد, بتاع, يرجع, رافض


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مكالمه المعلم حومه مع خدمة العملاء فى موبينيل مكالمه مسخره !!! MAGIC7 اضحك من قلبك 3 07-30-2010 11:06 AM
شوفوا القرد ده عامل ازاى MAGIC7 اضحك من قلبك 1 07-30-2010 10:56 AM
لن {يرجع} لانه لم ياتي من {البدايه} @@ انثى البنفسج @@ منتدي الفنون الادبيه 6 05-22-2010 04:47 AM
فكرة حلوة بخصوص الكول تون فى موبينيل, الاكواد الجديدة Elmjeck دنيا الجوال 8 05-25-2009 02:32 AM
حركات النص كم بتاع البنات manolly اضحك من قلبك 12 04-15-2009 03:28 AM


الساعة الآن 06:46 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir