![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
منور الشات
مفيش شئ عايز نشرحه ليكى عن الكمبيوتر بس يكون سهل |
|
#2
|
|||
|
|||
|
هااااااى
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
والله يا اسامة مش عارفة
بس انت ضامن البرنامج ده ولا هتقفش قفشة تمام من الحكومة هههههههههههههههههههه
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
هاى عليكم ورحمه الله وبركاته
جربى البرنامج مع كارمن وشوفى وان شاء الله كله تحت السيطره |
|
#5
|
||||
|
||||
|
طيب هو ازاى مش بيتسجل عالكمبيوتر
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
انا جربته لم يسجل شئ
الصفحات الى خاص بجوار الشات |
|
#7
|
|||
|
|||
|
فى حد هناااااااااااااااااااااا
__________________
جرب مرة تحب بجد جرب تبقي دموعك جذر وهى المد جرب تبقي عيونك بحر وهي الشط جرب تلمس احساس بكره يد بيد يومها هتلقي على اسئلتك مليون رد يومها هتلقي على حيرتك مليون سد بس تحاول مرة حقيقي تحب بجد [SIGPIC][/SIGPIC] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
انا هنا يا اوس
ازيك ايه اخبارك
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
تمام الحمد الله اخبارك انتى
__________________
جرب مرة تحب بجد جرب تبقي دموعك جذر وهى المد جرب تبقي عيونك بحر وهي الشط جرب تلمس احساس بكره يد بيد يومها هتلقي على اسئلتك مليون رد يومها هتلقي على حيرتك مليون سد بس تحاول مرة حقيقي تحب بجد [SIGPIC][/SIGPIC] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
انا متعرفتش بيكي ممكن اتعرف بيكي لو مفيش مانع
__________________
جرب مرة تحب بجد جرب تبقي دموعك جذر وهى المد جرب تبقي عيونك بحر وهي الشط جرب تلمس احساس بكره يد بيد يومها هتلقي على اسئلتك مليون رد يومها هتلقي على حيرتك مليون سد بس تحاول مرة حقيقي تحب بجد [SIGPIC][/SIGPIC] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ستار الماجيك | manolly | اللعـــب | 3 | 04-09-2010 02:04 AM |
| غرف نوم لأطفال الماجيك وبس | دبدوباية | ديكورات | 8 | 03-27-2010 07:33 AM |
| الماجيك | shimaazen | منتدى العاب التورنت | 1 | 01-31-2010 10:02 AM |
| سجن الماجيك | GHOST | اللعـــب | 55 | 04-30-2009 10:11 AM |
| صور لفريق ال dx على الماجيك | Captain_H | الرياضه الاخرى | 3 | 11-30-2008 11:07 AM |