![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
ههههههههههههههههههههههه لا يا عم انا تورتتي للعرسان الحلوين اللى هيتجوزوا ويعيشوا في عش الزوجيه السعيد هههههههههههههههههه السعيد اوى لكن انت تورتتك يا حلاااااااااوتك هههههههههههههههه |
|
#2
|
|||
|
|||
|
بقلكو ايه يا عباقرة الماجيك محدش عنده افكار جديده للماجيك ولا ايه عاوزين حاجه مجنونه وروشه وتفرح كده كفايه نكد هاه كفااااااااااااااااااااااا ااااااااايه
:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d\:d/\:d/ |
|
#3
|
||||
|
||||
|
ما تيحوا تعمل رحله
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
ههههههههههه
رحلة ايه ياعم رحلة عبر الاقمار الصناعية والانترنت طيب تمام انا هجهز حاجتى
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
رحله ف المنتدي ازاي يا ادمن يعني نعمل رحله لفين يعني احنا اخرنا ف لمنتدي هنا لو هنقول يا غربتي تبقي سله مهملات الماجيك هههههههههههههههههههه ونبي وضح لحسن الفهم بعافيه
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههههه
يخربيت فقرك يا اميرة
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
ربنا يخليك يا مانوللي بس بجد مفهمتش ايه رحله دي يا ادمن وضح ونبي
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
احلي سلام واحلي بوكيه ورد لمانوللي
__________________
جرب مرة تحب بجد جرب تبقي دموعك جذر وهى المد جرب تبقي عيونك بحر وهي الشط جرب تلمس احساس بكره يد بيد يومها هتلقي على اسئلتك مليون رد يومها هتلقي على حيرتك مليون سد بس تحاول مرة حقيقي تحب بجد [SIGPIC][/SIGPIC] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
ياراجل
هههههههههههههههههه ايوة كدة ناس مبتجيش غير بالخناق مش هقولك ميرسي لان ده واجب عليك طبعا ههههههههههههههههه يلا بقى اجهز للرحلة اللى عاملهالنا اسامة
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههههههههههه
انت لسه فاكر يا اوس اهو يا ستى ابسطى وظأططى |
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ستار الماجيك | manolly | اللعـــب | 3 | 04-09-2010 02:04 AM |
| غرف نوم لأطفال الماجيك وبس | دبدوباية | ديكورات | 8 | 03-27-2010 07:33 AM |
| الماجيك | shimaazen | منتدى العاب التورنت | 1 | 01-31-2010 10:02 AM |
| سجن الماجيك | GHOST | اللعـــب | 55 | 04-30-2009 10:11 AM |
| صور لفريق ال dx على الماجيك | Captain_H | الرياضه الاخرى | 3 | 11-30-2008 11:07 AM |