![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
أدخل ورينى شهامتك يا معلم ...................
النهاردة هسألكوا سؤال بسيط جدا
تخيل لو انتا كدة يا معلم سهران وسرحان خالص معى عبد الحليم وقاعد ياعينى بتفكر فى حبيبتك وبتحلم امتى ييجى اليوم اللى يجمعكوا بيت واحد وفجأة راح تليفونك رن بتبص انتا بتشوف مين المهم لقيت حبيبتك هيا اللى بتتصل بيك وبتقولك معلش يا ابراهيم انا مش هقدر اكلمك النهاردة علشان تعبانة وعاوز ة انام المشكلة بقى مش فى انها هتنام المشكلة ان انتا اصلا مش اسمك ابراهيم ياترى بقى هيكون رد فعلك أية فى الموقف دة يا معلم ؟ وانتى كمان يا قمر لو حصل معاكى موقف زى دة هتعملى أية ؟ ويلا بقى مستنيكوا تحياتى التعديل الأخير تم بواسطة ahmed.dodo ; 01-08-2010 الساعة 12:33 PM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ..................., أدخل, لعمل, شهامتك, ورينى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أدخل وفق راسين فى الحلال | karmen | اللعـــب | 477 | 08-22-2010 07:27 AM |
| لكل من يبحث عن وظيفة .. أدخل من هنا >> | Sawsan Ahmad? | المنتدى العام | 0 | 05-16-2010 01:13 AM |
| لو انت مصرى على حق أدخل | البرنس الوحدانى | المنتدى العام | 9 | 09-12-2009 11:15 AM |
| عرفت أدخل الحمد لله | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 12 | 06-15-2009 10:51 AM |
| لو سامعنى................أدخل | karmen | المنتدى العام | 28 | 06-13-2009 11:49 PM |