![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
كيفيه حل مشكله اللغه فى المنتدى
عند تسجيل الدخول تتغير اللغه الى الانجليزيه كل ما عليك بعد تسجيل الدخول النزول الى اخر الصفحه وتغير اللغه الى العربيه وان شاء الله تخل معاك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#2
|
|||
|
|||
|
اوك يا ادمن
thank you |
|
#3
|
|||
|
|||
|
الف شكر ليك يعطيك العافيه
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
الف شكر يا معلم
__________________
:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] :-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o |
|
#5
|
|||
|
|||
|
شكررر جزيلا
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
اتمنى ان تكون ظبط مع الجميع
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
ميرسي ليك يا اسامه عالتوضيح
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
اتمنى ان يكون تم حلها مع الجميع
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مشكله, اللغه, المنتدي, كيفيه |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هل تواجهك مشكله فى المنتدى يا [you] | admin | منتدي الزوار والاعضاء الجدد | 60 | 11-26-2010 09:41 PM |
| اهداء الى مانوالى كيفيه استخدام الماوس من خلال لوحه المفاتيح | admin | منتدي شروحات البرامج | 7 | 10-25-2009 10:02 PM |
| شرح كيفيه استخدام لوحه المشرف اهداء الى المشرفه مانوالى | admin | منتدي الإدارة | 5 | 10-25-2009 06:22 AM |
| اهداء الى كارمن كيفيه الكتابه من خلال الماوس | admin | منتدي شروحات البرامج | 3 | 10-20-2009 04:35 AM |
| اهداء خاص من بلابل لسلمة علشان عنية الكدابين؟؟ | بلابل | منتدى الترحيب والاهداءات | 3 | 01-01-2009 07:13 PM |