![]() |
|
#4
|
||||
|
||||
|
4. شخص بسيط جدا وعادى ؟
ده افضل شخصية احب اعيش بحريتى بعيدا عن الاضواء وزى ما جولدن قال المال المعقول المتوسط احسن من الغنى علشان اغلبية الاغنياء بيبقوا طماعين ومبحبش اكون كدة اما العالم المبدع محبش باردو ومحدش اكيد يفضل يكون فقير
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| خيروك, شخصية, هاتخنار؟ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لو خيروك تتعشى مع احد الاعضاء مين تختار ؟؟؟؟؟؟ | EMINEM | اللعـــب | 67 | 04-15-2010 02:23 AM |
| الانسان شخصية | بلابل المتمرد | عالم ادم | 12 | 01-27-2010 09:45 PM |
| (( لو خيروك بين ..... و ...... أيه تختار؟ )) | manolly | اللعـــب | 61 | 11-29-2009 05:16 AM |
| شخصية الرسول صلى الله عليه و سلم | GHOST | منتدى نور الإيمان | 5 | 09-04-2009 05:18 AM |
| بطاقة شخصية | أمير الغرام | منتدى الترحيب والاهداءات | 7 | 01-10-2009 09:11 AM |