![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
اية يا بكار انا اتخضيت من العنوان الف شكر يا باشا على الكلام الجميل جدا.
__________________
يا قارى خطى لا تبكى على موتى...فاليوم انا معك وغدا فى التراب فان عشت فاننى معك...وان موت فالذكرى ويا مارا على قبرى لاتعجب من امرى...بلامس كنت معك وغدا انت معى |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نكت ع المشرفين هههههههههههههههه جامده | amira abdo | اضحك من قلبك | 8 | 02-04-2010 06:08 AM |
| اين هولاء المشرفين | admin | منتدي الإدارة | 10 | 10-05-2009 01:15 AM |
| هام لكل المشرفين | admin | منتدي الإدارة | 2 | 05-17-2009 12:31 PM |
| حركه تنقلات فى المشرفين هام جدا دخول كل المشرفين | admin | منتدي الإدارة | 13 | 05-02-2009 10:50 PM |
| نكت حلوه عن المشرفين وبس | وليد نعيم | سلة المحذوفات | 2 | 12-18-2008 12:06 PM |