![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
والله أنا بوافق البرنس الوحدانى وصاحب القلب الميت في رأيهم
وكمان يا عمرو فهل انت مع قلبك ام انت مع عقلك؟؟ أنا مع قلبي لأني مقتنعه انى طالما بحب انسان معين مستعده اتغاضى له عن أشياء كتير أوي بس طبعاً مش بشكل مطلق لو سقط من عينى مره ممكن اسامحه والتانيه والتالته لكن أكيد هيجيلي وقت هقف وقفه واقول لا لكن في البدايه هحاول أسامح واتغاضى طالما بحب بجد |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ماذا, يسقط, عينيك, قلبك!!!!!!!!! |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حين تغمض عينيك وانت حزين | MAGIC7 | المنتدى العام | 0 | 08-23-2010 03:32 AM |
| غرائب.....مش هاتقدر تغمض عينيك | دبدوباية | الصـــور ومقاطع الفيديو | 14 | 01-31-2010 05:52 AM |
| اسرار عينيك ايه | لمحه حب | المنتدى العام | 13 | 11-15-2009 08:28 AM |
| هل تستطيع ان تقرا هذا الموضوع دون أن تدمع عينيك | mody eljoker | عالم ادم | 15 | 05-28-2009 11:16 AM |
| لو قلبك يباع....لمن ستبيع قلبك؟؟؟ | كونان | عالم ادم | 6 | 05-06-2009 08:03 PM |