![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
مرة حبيبين بتمشوا في الشارع.. الحبيبة بتقول لحبيبها: حبيبي قولي كلمة توقف القلب.. قالها اخوكي وراكي!!
************ ********* ********* قيل لأحد المغفلين: أتحب أن تموت امرأتك؟ - قال : لا - قيل : لم؟ - قال : أخاف أن أموت بعدها من الفرح ! ************ ********* ********* ههههههههههههههههههه نكت جامده جداً وجديده تسلم ايديك يا لمحة |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| إضــــحــــك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|