![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
فعلا أدمن
الآيه واضحه جدا فبالتالي لما واحده تتصل بالشيخ وتسأله سؤال زي ده يبقى هي مش فاهمه حاجه اصلا واحتمال تكون بتستهبل يبقى انا اعتقد انه ممكن يرد عليها كده عادى انا شايفه الردود مقنعه ومنطقيه وطريفه جدا تسلم ايدك يا خالد |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ابتسم, ظريفة, فتاوى |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حقائق ظريفة بالصور | MAGIC7 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 2 | 08-24-2010 09:16 AM |
| ابتسم ...أنت في دولة عربية | banota | سلة المحذوفات | 9 | 01-31-2010 07:31 AM |
| ابتسم رغم قسوة موقفك..........!!!! | karmen | المنتدى العام | 14 | 08-30-2009 12:30 PM |
| صور ضاحكة ظريفة | DADA555 | اضحك من قلبك | 15 | 05-16-2009 10:49 AM |
| ابتسم ودع الحياة تتألم | Elmjeck | المنتدى العام | 1 | 03-11-2008 05:04 AM |