![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
بصي علشان أولا الموضوع ده كده هيتطور
وهوه أصلاً مش مكانه ثانياً انا لابتاع مشاكل ولا بحبها ثالثاُ يمكن دي هيا طريقة كلامك وأنا مأجزمتش ان أسلوبك مش راقي بالعكس أنا طلبت منك طريقة أفضل لشرحة وجهة نظرك وانتي مش مطالبة بان الناس تفهمك صح أو غلك بالعكس انتي نفسك من اسلوبك بتفرضي على قارئ كلامتك فهمها فاهماً جيداً دون أن يطرأ على ذهنه أي معنى اخر ولو اعتبرتيني أخ أكبر ليكي ولو بقليل هتقدري كلامي ليكي وهتعتبريه بغرض النصيحه لا بغرض الهجاء أو الذم ومفيش أي نفسه أو حاجه وانا متأكد ان معنى كلامي وصلك وكل اللي قولته في موضوعي انا مستني رد الادارده عليا ول حتى ع الميل أو رساله خاصه لان أنا مكبرتش الموضوع ولا عملتله موضوع لوحده خاص ولا حاجه لاني أنا نفسي مستني لما الموضوع يرجع زي الأول وهياخد مكانه الطبيعي بس اتمنى ان الكل يكون فهم أنا عاوز ايه وايه قصدي بدون لف أو دوران أو الدخول في مهاترات |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| للمراقب, عاجل, وتنبيه, نداء |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لعبة "نداء التنين" | mazika2way | منتدي العاب الكمبيوتر | 0 | 09-08-2010 01:58 AM |
| نداء الى مشرفين الاقسام الاجلاء | admin | منتدي الإدارة | 11 | 06-22-2010 09:44 PM |
| نداء عــــاجل | البرنس الوحدانى | منتدي الإدارة | 4 | 12-10-2009 04:39 AM |
| نداء الى اخي رامي (( استفسار بس )) | prince of alex | منتدي الإدارة | 4 | 12-09-2009 06:43 AM |
| نداء من قلبى للجميع | prince of alex | منتدى نور الإيمان | 2 | 06-03-2009 07:59 PM |