منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ منتدى الإدارة والشكـاوي ۝ > منتدي الإدارة

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #10  
قديم 10-30-2009, 10:01 AM
GHOST GHOST غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الحيـــ ه ــــا
المشاركات: 2,693
إرسال رسالة عبر MSN إلى GHOST إرسال رسالة عبر Yahoo إلى GHOST
افتراضي

بصي علشان أولا الموضوع ده كده هيتطور

وهوه أصلاً مش مكانه

ثانياً انا لابتاع مشاكل ولا بحبها

ثالثاُ يمكن دي هيا طريقة كلامك

وأنا مأجزمتش ان أسلوبك مش راقي بالعكس

أنا طلبت منك طريقة أفضل لشرحة وجهة نظرك

وانتي مش مطالبة بان الناس تفهمك صح أو غلك بالعكس

انتي نفسك من اسلوبك بتفرضي على قارئ كلامتك فهمها فاهماً جيداً

دون أن يطرأ على ذهنه أي معنى اخر

ولو اعتبرتيني أخ أكبر ليكي ولو بقليل

هتقدري كلامي ليكي وهتعتبريه بغرض النصيحه

لا بغرض الهجاء أو الذم

ومفيش أي نفسه أو حاجه

وانا متأكد ان معنى كلامي وصلك

وكل اللي قولته في موضوعي

انا مستني رد الادارده عليا ول حتى ع الميل أو رساله خاصه

لان أنا مكبرتش الموضوع ولا عملتله موضوع لوحده خاص ولا حاجه

لاني أنا نفسي مستني لما الموضوع يرجع زي الأول وهياخد مكانه الطبيعي

بس اتمنى ان الكل يكون فهم أنا عاوز ايه وايه قصدي بدون لف أو دوران أو الدخول في مهاترات
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
للمراقب, عاجل, وتنبيه, نداء

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لعبة "نداء التنين" mazika2way منتدي العاب الكمبيوتر 0 09-08-2010 01:58 AM
نداء الى مشرفين الاقسام الاجلاء admin منتدي الإدارة 11 06-22-2010 09:44 PM
نداء عــــاجل البرنس الوحدانى منتدي الإدارة 4 12-10-2009 04:39 AM
نداء الى اخي رامي (( استفسار بس )) prince of alex منتدي الإدارة 4 12-09-2009 06:43 AM
نداء من قلبى للجميع prince of alex منتدى نور الإيمان 2 06-03-2009 07:59 PM


الساعة الآن 04:29 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir