![]() |
|
#14
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههه
ليه يا عمرو الاحراج ده بس طب هقولك البنات ممكن يكونوا كلهم اممممممممممممممممم *زنانين هههههههههه *رغايين *يموتوا في الكلام عالناس ودى عملت وده سوّا وشوف دى لابسه ايه وده شكله ايه ههههههههههههه *غيارين البنات على فكره بيغيروا من بعض موت بص مش اقصد الغيره اللى هى حقد بس في شوية غيره كده حتى لو كات ذره *ايه تانى فيهم عرق لاسع كده شويه وعرق ضارب وعرق مفكوك وفيه عرق سليم الحمد لله هههههههههههه بس كده كفايه فضايح خليتنى أفضحنا يخرب بيتك هههههههههههههههههه |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الماضي؟), البنات, الرجل, عاوزين, إيه؟؟(هل |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دلع البنات البنات سيئة فية ولكل واحدة وقتا مأديا | admin | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 07-28-2010 06:30 AM |
| حـــــــ فى الماضى ـــــــب | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 12-06-2009 11:27 PM |
| الله لو البنات حكمت العالم هتبقي عسل ونبي البنات دول عسل | amira abdo | سلة المحذوفات | 2 | 10-01-2009 09:10 AM |
| احيانا ننتظر قزم شخص من الماضى | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 09-24-2009 01:32 AM |
| كل اللى فى المنتدى معندهمش دم عاوزين تعرفوا ليه | karmen | المنتدى العام | 18 | 06-22-2009 01:55 AM |