![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
على فكره ياجماعه مش كل البنات زى بعض
يعنى ممكن تكون فى صفات فى البنات ممكن تكون من وجهة نظرى جميله جدآ وممكن تكون من وجهة نظر حد تانى سيئه جدآ بس مفيش خلاف على ان فى بعض الصفات البنات كلهم زى بعض فيها وياريت من كارمن هيه اللى تقول لنا على الصفات دى؟ جاوب يا حلوههههههههههههههههههههه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الماضي؟), البنات, الرجل, عاوزين, إيه؟؟(هل |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دلع البنات البنات سيئة فية ولكل واحدة وقتا مأديا | admin | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 07-28-2010 06:30 AM |
| حـــــــ فى الماضى ـــــــب | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 12-06-2009 11:27 PM |
| الله لو البنات حكمت العالم هتبقي عسل ونبي البنات دول عسل | amira abdo | سلة المحذوفات | 2 | 10-01-2009 09:10 AM |
| احيانا ننتظر قزم شخص من الماضى | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 09-24-2009 01:32 AM |
| كل اللى فى المنتدى معندهمش دم عاوزين تعرفوا ليه | karmen | المنتدى العام | 18 | 06-22-2009 01:55 AM |