![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
بصوا ياجماعه انا جاتلي فكره احنا لما بنفتح الماسنجر بنبقي اون لاين ليه منبقاش ف المنتدي هنا اون لاين ونعرف الباقي ان احنا اون لاين بمعني اني هعمل ايه كل واحد مثلا يدخل ع الموضوع ويكتب مثلا amira abdo is now on line
وبكده نبقي هنلعب مع بعض ف وقت واحد وندردش ف شات ودردشه الماجيك ف وقت واحد هي فكره لذيذه يارب تعجبكم ومنتظره ارائكم |
|
#2
|
|||
|
|||
|
وطبعا وانت حارج لازم تكتب مثلا
amira abdo is now off line يارب تكونو فهمتوا قصدي والفكره تعجبكم لو معجبتكمش قولوي وشيلوها علطووووول منتظره ردودكم |
|
#3
|
|||
|
|||
|
انا بقي
amira abdo is now on line |
|
#4
|
|||
|
|||
|
انا اون لاين الان
هى فكرة جميله جدا تسلم دماغك يااميرة وتتنفذ
__________________
جرب مرة تحب بجد جرب تبقي دموعك جذر وهى المد جرب تبقي عيونك بحر وهي الشط جرب تلمس احساس بكره يد بيد يومها هتلقي على اسئلتك مليون رد يومها هتلقي على حيرتك مليون سد بس تحاول مرة حقيقي تحب بجد [SIGPIC][/SIGPIC] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
التعديل الأخير تم بواسطة اوس الواثق ; 10-11-2009 الساعة 12:29 PM |
|
#5
|
|||
|
|||
|
amira abdo is now off line
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
amira is now on line
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
amira is now off line
ايه ياجماعه محدش دخل المنتدي من امبارح انا حاطه البرنامج من امبارح ولا الفكره معجبتكوش ردو وقولو لو عجبتكو نفذوها مش عجبتكم قولولي بلييييييييييييييييييييييي ييييييييييز |
|
#8
|
|||
|
|||
|
انا اون لاين
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
طب ما انا اقدر اعرف مين اون لايت في الخانة الي بتزهر بعد منتدى سلة المهملات ..........
عايز الرد على استفساري اميرة
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#10
|
|||
|
|||
|
أميره كنت عاوزه أقولك إنك ممكن تعرفي مين اون لاين بطريقتين
الطريقه الاولى انك تنزلى في آخر صفحة المنتدى وتشوفي المتواجدون الآن أو إنك فى اى موضوع هتبصي على مشاركة العضو هتلاقي اسمو والصورة الرمزيه وتحتيها معلومات عن العضو بعد كده هتلاقي اخر كلمه اللى هي عدد النقاط وبعد كده هتلاقي دايره صغيره لو لاقيتيها منوره يعنى لونها اخضر معنى كده ان العضو ده اون لاين لو لاقيتيها مطفيه يعنى لونها رمادى يبقى العضو أوف لاين انا بس حبيت اعرفك عشان تعرفي مين موجود ومين مش موجود بس ده ميمنعش انها فكره حلوه ونلعبها مع بعض مفيش مشاكل |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لاين, خليك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| خليك مدير السينما مع Cinema Tycoon 2 الجزء الجديد كاملة ومكركة | Silver | منتدى العاب التورنت | 23 | 01-15-2012 01:11 PM |
| خليك مع المجرمين فى لعبه الاكشن { Wheelman } بحجم 2.8 GB | linkin park | منتدي العاب الكمبيوتر | 1 | 07-18-2010 12:56 AM |
| شاهد أون لاين القنوات العالمية المشفرة و الغير اون لاين الان | كامولينوا | سلة المحذوفات | 0 | 07-03-2010 03:32 PM |
| خليك كووول | لمحه حب | عالم ادم | 11 | 03-26-2010 09:08 AM |
| خليك شادد لحافك | karmen | المنتدى العام | 9 | 07-13-2009 09:54 AM |