![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههههههه
مااااااااااااااااااااشي بس تصدقي الناس اللى بتقول الغباء ليه ناسه مكنتش تقصد النكته دى كانت تقصدنى انا عالعموم مردودالها |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أغبى, إتنين |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مظبي البصل <بالصووور> | لمحه حب | الماكولات والمشروبات | 3 | 03-01-2010 02:32 PM |
| من نظريات معبد شاولين... | الصقر الابيض | الرياضه الاخرى | 2 | 03-01-2010 09:07 AM |
| أغبى القوانين في العالم!!! | karmen | المنتدى العام | 10 | 12-18-2009 07:13 AM |
| لاول مرة على elmjeck سؤال غبى ..... وجواب أغبى ...... | هيمة فرج | سلة المحذوفات | 7 | 11-01-2008 06:29 AM |
| الزمالك يجدد لعبد المنصف | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 03-13-2008 01:17 AM |