![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
والله جبت المفيد يا احمد مين قال اصلا انهم هيبتدوا شكلهم مش هيبتدوا غير قبل الامتحانات بيوم زى كل سنه كالعاده يعنى |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الدراسه, بكره, هيبتدوا, والمذاكره, والدح |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عدى عليـنا بكره يا سيّد ... @ | follow me | المنتدى العام | 6 | 04-02-2010 05:22 AM |
| تأجيل الدراسه ليوم 3/10 وبعض الملحوظات عن وباء أنفلوانزا الخنازير(أي استفسار ) | karmen | المنتدى العام | 4 | 09-15-2009 08:07 AM |
| بكره ممكن يكون متأخر قوي | Silver | عالم ادم | 11 | 06-09-2009 11:50 AM |