![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
لا نحن لسنا جيل فاشل
وده بكل بساطه لأن كل جيل بيقول عالجيل اللى بعده فاشل اكيد جدك كان بيقول لباباك انتوا فاشلين هو انتوا فاكرين جيلكم زى جيلنا ده احنا اللى عملنا وسوينا وهدينا وبنينا وباباه كان بيقوله نفس الكلام وباباك بيقولك نفس الكلام وانت هتقول لإبنك نفس الكلام والعكس احنا شايفين اننا الاحسن وان ابهاتنا واجدادنا دول ناس قديمه مبيعرفوش يعملوا حاجه وهكذا دواليك دواليك وكل جيل شايف ان هو الجيل الأفضل على الإطلاق دي دايره وسنة حياه كلنا عايشينها وكل جيل له ميزاته وعيوبه وامكانياته ولحظات قصوره ميرسي مانوللى |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| فاشل؟؟؟؟ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تسعه نصائح لتصبح فاشل | روزى محمد | اضحك من قلبك | 0 | 08-05-2010 03:25 AM |
| بتغيظك يا فاشل؟ .. طب يا فاشل يا فاشل .. يا فااااااااااااااااااااااااااشل !!! | manolly | المنتدى العام | 8 | 03-07-2010 07:51 AM |
| يا فاشل يا فاشل | ahmed.dodo | اضحك من قلبك | 2 | 02-26-2010 11:00 PM |
| »●● هل نحن فعلا جيل فاشل ؟؟●●« | prince of alex | عالم ادم | 6 | 10-05-2009 04:05 AM |