![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
تصدقي يا كارمن ان انا مبسوطه جدا ان الدراسه هتبتدي بكره عشان هشوف اصحابي وعلي فكره انا هجيب الكشاكيل زي ما قولت هههههههههههههههه انا بكره بقي عندي محاضره الساعه 2:30 الضهر يعني هنام واصحي بمزاجي بس هروح متاخر البيت وبعدين من الغد سوف تبدا مذاكرة اللالماني واطحن الكتب ربنا يستر واعرف اجيب تقدير السنادي الدفع بتاعتنا كلها حريته يا كارمن مهما اذاكر معرفش الحقهم عارفه كلهم من بتوع الحاجات وتسعين اللي بنسمع عنها ف الثانويه العامه انتي عارفه اني اقل واحده فيهم وانا جايبه 91 يلا ربنا يستر بس ليه ياكارمن عاوزاها تتلغي ع الاقل هتشوفي اصحابك وميرسي ليكي ع المرور يا قمر ةومنتظره ردود بقيت الاعضاء يلا ردو وقولولي
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الدراسه, بكره, هيبتدوا, والمذاكره, والدح |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عدى عليـنا بكره يا سيّد ... @ | follow me | المنتدى العام | 6 | 04-02-2010 05:22 AM |
| تأجيل الدراسه ليوم 3/10 وبعض الملحوظات عن وباء أنفلوانزا الخنازير(أي استفسار ) | karmen | المنتدى العام | 4 | 09-15-2009 08:07 AM |
| بكره ممكن يكون متأخر قوي | Silver | عالم ادم | 11 | 06-09-2009 11:50 AM |