![]() |
|
#13
|
|||
|
|||
|
الكلام ده بجد جميل جدا وصحيح بلفعل لازم الانسان يكون واثق من نفسه وعارف عيوبه قبل مميزاته ويحاول يغيرها ويعترف بيها وبجد ميرسي ع الكلام الجامد ده عجبني جداااااااااااااااااااااا وهحاول اعمل بيه انا شخصيا
|
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|