![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
لا يا أميره
اوعدنا يارب ايه بس لا والنبى احنا فى رمضان وابواب السما مفتحه والدعوه كده تستجاب كله يحاسب وياخد باله من الدعوه فى رمضان ميرسى ليكى يا أموره عالمرور |
|
#12
|
||||
|
||||
|
بس كدا طب تمام
على كدا انا ملاك موضوع جميل اوووي
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#13
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههه
أكيد يا أحمد ما هو مفيش حد كده خالص ده كده كل بتوع الماجيك ملايكه بالنسبه له |
|
#14
|
||||
|
||||
|
قالوا الأب أنا أصلا من الأول وانا بقول عليك محترم ومفيكش ولا عيب ألف مبروك عليك البنت 8-}8-}8-}8-}8-} اوعدهم بيه يارب
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههه
حرام عليك يا أسامه انت طلعت شرانى كده ليه يعنى الراجل هيعمل ايه بس بعد كل اللى سمعه ده |
|
#16
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههههههههههه
جميلة جداً والله منك يا كارمن بس معتقدش ان هيا عيوب جامدة ده كدة يعتبر محترم شوية هههههههه
__________________
عدم ردك على الموضوع لايعنى ضعفه ابدا.. بل يعكس ضعف شخصيتك. برجاء تقدير صاحب الموضوع ولو بابتسامه.. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] No God but God 3mar هتروح يمين هتروح شمال ميسى هو الفنان
|
|
#17
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههه
على رأيك يا عمر بالنسبه لشباب اليومين دول يبقى محترم ميرسي ليك |
|
#18
|
||||
|
||||
|
لالا
بس أهم حاجة يا جماعة انو مؤدب يعنى لو مش محترم مكنش جه وكلف نفسو وبعدين هو فى حد بيتجوز اليومين دول |
|
#19
|
|||
|
|||
|
على رأيك يا رضوان
محدش بيدخل البيت من بابه اليومين دول كله مقضيها ارحمنا يارب ميرسي ليك عالمرور |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مفيهوش, الله), عيب(ما |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تم بحمد الله اصداره.’’stormkg’’2 الاسطوانه الشامله باذن الله فى البرامج التنصيب الصامت وا | Mr_tornado | منتدي البرامج العامه | 6 | 03-06-2010 01:28 AM |
| هل فهمنا معنا نصرة رسول الله صلى الله عليه وسلم...وكيف تكون؟؟ | GHOST | منتدى نور الإيمان | 11 | 09-04-2009 05:15 AM |
| لو سالنا رسول الله صلى الله عليه وسلم هذا السؤال ماذا سيكون جوابنا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | TORGO | منتدى نور الإيمان | 6 | 08-18-2009 01:55 PM |
| الله أكبر :( قرية بالكامل تعلن اسلامها بفضل الله / التعليق ).!!! | THE KING | منتدى نور الإيمان | 4 | 07-14-2009 05:58 AM |
| سر معنى:سبحان الله والحمد لله والله اكبر ولا الله الا الله ولا حول ولا قوة الا بالله | -=(Lonley Girl)=- | منتدى نور الإيمان | 2 | 08-05-2008 01:28 AM |