![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
عارف يا رامى لو انا القاضى كنت حكمت علية بالاعدام كنت ولعت خشب كتير ورميتة فى النار عمرو مش بياجب عمرو بيلف ويدور علية اصبر علية سبهولى كمان حبة صغننا شوية اسئلة كمان وخلاص وهو واجبتو انتظرنى |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رمضان على كرسى الاعتراف!!!! | lost love | سلة المحذوفات | 1 | 08-02-2010 07:33 AM |
| كرسى الاعتراف بشكل جديد | ايلول | منتدى الترحيب والاهداءات | 24 | 03-13-2010 09:37 AM |
| لعبة كرسي الاعتراف | nightingale_212 | اللعـــب | 23 | 05-01-2009 10:16 AM |
| هاك كرسي الاعتراف | admin | هاكات | 14 | 04-17-2009 04:27 AM |
| كرسى الاعتراف | sha3lan | سلة المحذوفات | 1 | 04-06-2008 06:46 PM |