![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
ماهو انت يا بلابل لو حطيت قطط وكلاب معايا
الكلاب هتجري ورا القطط ويسيبوني ونشتغل بأه فى شغل توم وجيري ههههههههههههههههههههههههه ههههه انصحك متحطش قطط وكلاب حط اسدين و 16 غزاله ع فكره يا بلابل لو فضلت تلح عالسؤال ال 10 ده ممكن مجاوبش عليه يعنى انت سيبها للتساهيل هحاول اجاوب ولو مقدرتش يبقى ده نصيبك بأه اعملك ايه ويا كارمن افتكري انى اديتلك براءه مع انك المفروض كنتي تاخدي اعدام فى الصومال علشان تموتي حرانه يلا اهو كله دلوقتي مش بيفكر الا ينتفم من عمرو المسكين الغلبان الضايع حقه فى المنتدى ده وانا من موقعي هذا اناشد الأمم المتحده بأنه لن تنعم امريكا ومصر وبلابل وكارمن وحلفائهم بيوم واحد وانا فى الزنزانه بيفطروني ياعيني عدس وميه وعيش بالمسامير وانا هفتان ياعيني وهما بياكلوا محشي و مكرونه وفراخ بانيه وبشربوا قمر الدين وبيبسي وكوكاكولا وميرندا برتقال وميرندا تفاح وميرندا تفاح اخضر وميرندا اناناس وميرندا كركديه حتى النوع الجديد مش عاتقينه مش دي تهم توديهم فى داهيه ده غير الفراخ واللحمه اللى مرضتش ازكرها علشان متزيدش عليهم التهم واسف ع الإطاله |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رمضان على كرسى الاعتراف!!!! | lost love | سلة المحذوفات | 1 | 08-02-2010 07:33 AM |
| كرسى الاعتراف بشكل جديد | ايلول | منتدى الترحيب والاهداءات | 24 | 03-13-2010 09:37 AM |
| لعبة كرسي الاعتراف | nightingale_212 | اللعـــب | 23 | 05-01-2009 10:16 AM |
| هاك كرسي الاعتراف | admin | هاكات | 14 | 04-17-2009 04:27 AM |
| كرسى الاعتراف | sha3lan | سلة المحذوفات | 1 | 04-06-2008 06:46 PM |