![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
واااااااااااااااااااااااا اااااااااو
يا شيخ عذبتنى معاك وبعد كل ده البراءه طب ما كان م الأول واللا لازم نعمل الحبتين دول يعنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عالعموم ميرسى يا عمور انك نصفتنى وادتنى البراءه عشان فعلا والله انا مظلووووووووووووووووومه اوييييييييييييييييييييي عالعموم انا مش هعلق على الحوار بتاع بلابل خلاص حصل خير ومفيش مشاكل يا اسامه ويا بلابل ويا عمرو ومنورين المنتدى(وليد محمد طلعت و أنا وحيد) ونشوفكم قريب فى المحكمه وبناءا على موضوع انى اكون القاضى انا موافقه بس فى حاله واحده بس انى امسك القاضى لجلسه واحده بس نضع فى القفص فى هذه الجلسه سيادة القاضى السابق عمرو وبعد انتهاء محاكمة عمور نشوف لو طلع انه قاضى نزيه وده ان شاء الله اللى هيحاول هو يثبته هيرجع تانى سيادة القاضى لأن فعلا مينفعش نكمل منغيرك يا عمور انت الاساس برضو انتظروا جلسة المتهم <<< عمرو >>> |
|
#2
|
|||
|
|||
|
:-t ايييييييييييييييييييييييي ييييييييييييه :-t
اللى حنعملوا ف الناس حيتعمل فينا ولا ايييييييييييييييييييييييي يييييه ؟؟ ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه انا موافق يا حضرة القاضي المؤقت ( كارمن ) وبعدين لا حول ولا قوة الا بالله بعد كل ده بتقولي هنشوف اذا كان قاضي نزيه ولا لأه تصدقي انا غلطان انى اديتلك براءه .. اللى زيك المفروض ياخد اعدام بالخازوق ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه وبعدين انا مش خايف يعنى :-ss حاكموني زي منتوا عاوزين .. ومتنسوش ... (( لاحكومه تهم ولا حد يلم وبردوا انا هرجع قاضي تانى يعنى اللى هيعمل فيا حاجه سيكوسيكو هطلع عنيه !!!)) بس خلي بالك هتشوفي ايام سوده ف المحكمه يا سوسو .. انا بردو مش سهل .. انا خافظ شبر شبر فى المحكمه الجميله دي ..:-@ |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اعرف الفرق بين الحب والرومانسيه | lost love | سلة المحذوفات | 1 | 05-25-2010 05:36 AM |
| مقياس الحب - قيس درجة حبك - نسبة التوافق - مقدار الحب - درجة الحب | جورديجى | المنتدى العام | 1 | 03-23-2010 03:28 AM |
| مقياس الحب - قيس درجة حبك - نسبة التوافق - مقدار الحب - درجة الحب | التننين | سلة المحذوفات | 1 | 02-19-2010 07:23 AM |
| هل الحب الثاني يمحي الحب الاول؟؟؟ | al3ashk | سلة المحذوفات | 3 | 09-26-2009 11:43 AM |
| هل تؤيد مشاركة كرسي الإعتراف مع محكمة الحب والرومانسيه !!!؟؟ | THE KING | عالم ادم | 15 | 05-05-2009 04:13 AM |