منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 08-05-2009, 06:46 AM
الصورة الرمزية بلابل المتمرد
بلابل المتمرد بلابل المتمرد غير متواجد حالياً
ناس غالية عالينا
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: اسطنها
المشاركات: 215
افتراضي

حاجة غريبة هما البنات دول عايزين اية حرب وحربنا سلاح وجبنة وبسطرمة

مش عارف دول كتروا اوى وكانت معاى بنت زميلتى بتشرب سجاير وبتشد شيشة

بس كانت مش متربية وكانت سيس من الاخر بت لمؤخزا وكان بالنسبلة الموضوع دة عادى

وفى نوع تانى الهمة البنات المدكرا عايزين يقلدو الشباب اة وتقلك اشمعنا الاولاد بيعملوا كدة

والدنيا خربانة واليعيش ياما يشوف والاسو ء ان الحريم دخلت عالم المخدرات والاجرام وبقية تتاجر

ويبقى اسمها المعلمة ودول بقى زى الهم على القلب

وبالنسبة لى الصنف دة من البنات عايز الضرب بالنار او الاعدام فى ميدان عام





تحياتى وتقديرى لكاتب الموضوع
__________________
لست مجبورا أن أفهم الآخرين من أنا، فمن يملك مؤهلات العقل والاحساس..

سـ أكون أمامه كـ الكتاب المفتوح وعليه أن يحسن الاستيعاب.

إذا طـَال بيٌ الغيـٌـابٌ فَاأذكـٌرُوا كـَلمـٌـاتٌي وٍُأصفحـٌـوٍا ليٌ زلآتـيٌ
نحن أناس لا نحب الغرور ..لكن الزمن سمح لنا بالتباهي ..لأننا ملوك ..
كلما أدبني الدهر أراني نقص عقلي وإذا ما ازددت علماً زادني علماً بجهلي
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 08-08-2009, 01:51 PM
follow me follow me غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: EgYpT
المشاركات: 132
إرسال رسالة عبر MSN إلى follow me إرسال رسالة عبر Yahoo إلى follow me
زيـــــزو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل المتمرد مشاهدة المشاركة
حاجة غريبة هما البنات دول عايزين اية حرب وحربنا سلاح وجبنة وبسطرمة

مش عارف دول كتروا اوى وكانت معاى بنت زميلتى بتشرب سجاير وبتشد شيشة

بس كانت مش متربية وكانت سيس من الاخر بت لمؤخزا وكان بالنسبلة الموضوع دة عادى

وفى نوع تانى الهمة البنات المدكرا عايزين يقلدو الشباب اة وتقلك اشمعنا الاولاد بيعملوا كدة

والدنيا خربانة واليعيش ياما يشوف والاسو ء ان الحريم دخلت عالم المخدرات والاجرام وبقية تتاجر

ويبقى اسمها المعلمة ودول بقى زى الهم على القلب

وبالنسبة لى الصنف دة من البنات عايز الضرب بالنار او الاعدام فى ميدان عام





تحياتى وتقديرى لكاتب الموضوع




شكـــراّ يا بلابل على المرور و الرد
و البنات دى كفايه انها بتفقد انوثتها لما تبقى بالمنظر ده و ان محدش محترمـ هيبصلها و لا يفكر ان واحده زى دى ممكن تبقى شريكه حياته
انما ممكن يفكر انها تبقى شريكته فى عمليه تهريب ولا حاجه لو ليه مزاج يعنى

فعلاّ ربنا يهديهمـ

رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
لأمــها, يــاختى, نـاســ, كميـله

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 02:55 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir