![]() |
|
#31
|
|||
|
|||
|
أعذرونى يا جماعه
أناهرد أخر واحد فى الموضوع علشان بجد الموضوع محير أوى وانصح أى حد وقع فى الموقف ده أنه يسمع أغنية (زى بعض) لهيثم شاكر
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| السوال, خيانة, ده؟؟؟, يقدر |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ميدو: «محدش فى المجلس يقدر يمشينى» | ELMAGIC MHE | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 1 | 12-03-2009 11:25 PM |
| سؤال لكل شخص في المنتدى يجاوب عليه | صاحب القلب الميت | عالم ادم | 12 | 11-13-2009 03:29 PM |
| خيانة صاحب(3) | الامبراطور | الابداعات الفنيه للاعضاء | 3 | 06-10-2009 12:37 AM |
| خيانة صاحب | الامبراطور | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 06-09-2009 11:32 PM |
| اهداء اللى كل من يحب ولا يقدر على الكلام. | THE KING | عالم ادم | 3 | 06-09-2009 10:55 PM |