منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 07-30-2009, 05:53 PM
مجرد ذكريات مجرد ذكريات غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: ام الدنيا مصر
المشاركات: 46
افتراضي

طيب لية الحيرة دى بس
امممممممممممممم لو حصلى كدة اولا هاضايق جدا من نفسى وبعدها هاضايق وهاقول لنفسى ان لو الحد دا شجاع اكيد كان واجهنى بغلطى او بالشئ الى زعلة منى للدرجة دى و طبعا هامسح المسج واحاول انى انسى الموقف الاوفر دا لكن عمرى ماتصل على صاحب الرقم يعنى هو ماتكسفش انة يشتمنى بمسج يبقى لو كلمنى يقول اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وبعدين احنا بنقابل صعوبات كتيرة بحياتنا مش لازم نلتفت للحاجات التافهة منها
واسفة على الاطالة
تحيــــــــــــــــــــــ ـــــــــاتى@};-
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

التعديل الأخير تم بواسطة مجرد ذكريات ; 07-30-2009 الساعة 05:55 PM
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
ماذا, الرساله؟؟؟, تفعل, وصلتك

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ماذا تفعل لوضاقت بك الدنيا ؟؟ ahmed.dodo المنتدى العام 5 02-24-2010 01:39 AM
ماذا تفعل لو أنت مكانها yousef eldeep عالم ادم 3 12-09-2009 01:22 AM
ماذا تفعل لو كنت مكان احد هؤلاء GHOST المنتدى العام 4 08-03-2009 09:56 PM
ماذا تفعل عندما تغضب THE KING عالم ادم 13 07-21-2009 03:39 PM
ماذا تفعل عندما لا تجد من يفهمك ؟؟؟ sha3lan عالم ادم 9 06-20-2009 10:20 PM


الساعة الآن 10:05 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir