![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
ميرسى ليك يا هيمه على المرور
وجهة نظر برضو مستنيين آرائكم وتفاعلكم وأديكم شايفين الموضوع مهم قد ايه يعنى مينفعش حد يزوغ وميقولش وجهة نظره |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الشات, رأيك, صراحه!!!, وبكل |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سذاجه, غرور, وقاحه×طيبه, ثقه بالنفس, صراحه(جميل أن نميز بين المفاهيم في تصرفاتنا) | karmen | المنتدى العام | 9 | 10-10-2009 08:03 AM |
| اى رأيك فى المرأة المتسلطة | بلابل المتمرد | عالم ادم | 5 | 08-20-2009 05:22 AM |
| اصنع نسخه الويندوز بنفسك وبكل سهوله ادخل وحمل هذا البرنامج الرائع | اهلاوى | منتدي البرامج العامه | 2 | 12-18-2008 06:49 AM |
| بوجلبان يطلب إطلاق سراحه نهاية الموسم | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 03-18-2008 12:23 PM |
| اكسب فلوس من النت وبكل بساطة | كريم على | المنتدى العام | 7 | 03-11-2008 06:08 AM |