![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
يا لهوي.................................
ايه الرخامة دي..... فكرتيني ببرنامج أحلى نكتة اللي كان بييجي في رمضان من زمان...... كان فيه ف الآخر جزء اسمه "تباتة......طفي النور" ويروحوا خبطنا شوية نكت رخمة زي دي
__________________
3 3 3 3 3 3 3 3 3 3أيلول lost love <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P %-(%-(%-(%-(%-(%-(
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| جديده, رحمه |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نكت جديده....قديمه...حلوه....رخمه .....معرفش إدخل شوف | karmen | اضحك من قلبك | 6 | 08-10-2010 05:18 AM |
| نادر للشيخ سيد سابق رحمه الله | admin | منتدى الصوتيات والمرئيات الإسلامية | 5 | 05-23-2009 05:57 AM |
| العضو بلابل انتقل الى رحمه الله ؟ | بلابل | المنتدى العام | 43 | 05-02-2009 11:00 PM |
| رحله الى حيث كآنت طفولتنا | tafa | المنتدى العام | 2 | 01-27-2009 05:30 AM |
| من اقوال الشافعي رحمه الله | THE KING | منتدى نور الإيمان | 1 | 11-23-2008 08:00 AM |