![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
على فكرة يكارمن انت وخدة فكرة وحشة اوى
عن الشباب لية مشعارف هو انت بتكرهينا اوى كدة فى فعلا شباب كدة بس مش كلو وحشتنى مواضعيك وردودك وشخصيتك الشريرة ههههههههههههههههههههههه بهررررررء معاكى اوعى تزعلى سلامى ليكى |
|
#2
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
شخصيتى الشريره؟؟؟ >-)>-)>-)>-) هو انتوا لسه شفتوا حاجه هههههههههههههه بجد بقى منغير هزار والله مش واخده فكره غلط عن الشباب ابدا والله لأن هما الشباب كده فعلا ههههههههههه |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لشهر, الولاد, كدبه |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الرجـــــولــــة .. عـــايز مناقــشـة من الولاد والبـــنـــات | ahmed.dodo | المنتدى العام | 1 | 05-02-2010 10:25 AM |
| انواع الولاد عالنت!!ياترى انت مين فيييييييييهم؟ | manolly | اضحك من قلبك | 4 | 03-14-2010 02:41 AM |
| أشهر 20 بنت في مصر !! | ahmed.dodo | عالم حواء | 0 | 03-02-2010 10:47 AM |
| إتفرجوا على الماوسات (طبعاً دي للبنات لأن الولاد مش هيعرفوا يتعاملوا معاها) | karmen | الصـــور ومقاطع الفيديو | 19 | 02-19-2010 12:49 AM |
| أشهر و أسهل برنامج لتحميل الأفلام من أشهر المواقعAshampoo ClipFisher 1.08 إصدار جديد | كونان | منتدي البرامج العامه | 5 | 12-22-2009 05:25 AM |