![]() |
|
#16
|
|||
|
|||
|
والله يا رضوان .. تسلم إيدك على الموضوع الهايل ..
وانت فتحت باب للحوار فى الموضوع ده بالذات .. بس يا رضوان كل اللى بتقوله مظبوط .. بس فى مواضيع بتكون تافهه جدا .. يا اما تهزأ صاحبها يا إما تكتفى بكلمة شكرا .. ويامعلم أقل حاجه نحية موضوعك إنه يتثبت وتم التثبيت يا معلم .. |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| 1=5 تعالوا اعرفوا ازاى | دبدوباية | سلة المحذوفات | 0 | 01-25-2010 07:49 AM |
| ازاي تعلي دماغك؟ | أشلاء قلب | المنتدى العام | 9 | 01-08-2010 09:54 AM |
| ازاي تعرف انك في فرح مصريي | THE STAR | عالم ادم | 8 | 12-04-2009 12:54 PM |
| عايز اعرف ازاى | البرنس الوحدانى | منتدي الزوار والاعضاء الجدد | 3 | 06-04-2009 11:51 PM |
| ازاى تبقى اشطر عضو ***ههه*** | sha3lan | المنتدى العام | 1 | 03-12-2008 05:43 AM |