![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
ميرسى يا جولدن ربنا يخليك
بس انا قلت مش عاوزه اتعبكم معايا كفايا اوى البرايمز وانا بدأت أحمل اول برايم ميرسى ليك تانى يا عمر |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| (ممكن)؟؟؟, عندى |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عندي مشكله حد يحلهالي بقى | karmen | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 6 | 01-30-2010 07:14 AM |
| اصبح عندى بندقية...........شعر | radwan | منتدي الفنون الادبيه | 12 | 01-22-2010 12:59 AM |
| انا عندي اقتراح | احمدينيو | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 1 | 12-03-2009 11:12 PM |
| موال .... من عندى | sha3lan | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 07-14-2009 07:12 AM |
| أغلى الناس عندى انت | radwan | المنتدى العام | 6 | 06-23-2009 06:51 AM |