منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > منتدى الترحيب والاهداءات

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #11  
قديم 05-10-2009, 10:18 PM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
افتراضي

والله يابلابل مش عارفة اقولك ايه
ميرسي اوى انك خلتنى شاهدة على كارمن
دى فرصتى بقى علشان افضحها في المنتدى
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه
وانا اجاوب على سؤال هيمة بقى ولا ايه
عموما انا هجاوب ولو عايز تسأل تانى انا معنديش اى مانع
هههههههههههههههه
انا مصدقت اساسا

1- اسمك وسنك وعنوانك ووظفتك؟؟
اسمى / manolly

سنى / ماشية في 19
عنوانى / .................
وظيفتى / طالبة( للاسف) في كلية تجارة جامعة القاهرة

2- ما اكتر شئ يعجبكم فى كارمن؟؟
كلها على بعضها كدة بتعجبنى
بس اكتر حاجة انها صريحة معايا ومش بتزعلنى ابداااااااا(صح يا ست كارمن)وبتحب كل الناس واحسن صاحبة في الدنيا كلها وبحبهاااااااااااااااااااا اااااا

3- ماهو الشئ الى يجب تغيرو فى كارمن من وجهة نظركم؟؟
عصبيتها يا جماعة هتموتنى
ياريت يا كارمن ربنا يخليكى تخفى من عصبيتك دى شوية
(هتروحى في داهية ان شاء الله من عصبيتك دى) وانا بستحمل اعمل ايه بس

4-نصيحة توجهوها لكارمن؟؟
بصراحة كارمن اكبر من انى اوجهلها نصيحة لانها عارفة نفسها كويس وعارفة هى بتتصرف ازاى
بس احب اقولك خفى شوية من عصبيتك وتهورك ده وذاكرى ابوس ايديكى علشان اذاكر انا كمان (والله ما هنفلح)
سؤال لهيمة فرج بس(ليا انا يعنى)

ماذا تمثل لك كارمن؟؟


كارمن دى حيااااااااااتى
واحلى واجمل واوفى صاحبة ليا في الدنيا كلها وبجد مقدرش اعيش ثانية من غير ما اعرف انها بخير وكويسة
يارب ما تحرمنا من بعض ابدااااااااا
وربنا يخليكى ليا يا كارمن
ياجماعة الجديد بقى ان كارمن حلالة عقد ومشاكل
ههههههه
يعنى اللى عنده اى مشكلة تقدر تحلهالو على طووووووووووول(وانا مش مسئولة عاللى هيحصلكم)ههههه


خلصت شهادتى يا حضرة القاضى وانا تحت امرك في اي استجواب تانى
__________________


رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رمضان على كرسى الاعتراف!!!! lost love سلة المحذوفات 1 08-02-2010 07:33 AM
كرسى الاعتراف بشكل جديد ايلول منتدى الترحيب والاهداءات 24 03-13-2010 09:37 AM
لعبة كرسي الاعتراف nightingale_212 اللعـــب 23 05-01-2009 10:16 AM
هاك كرسي الاعتراف admin هاكات 14 04-17-2009 04:27 AM
كرسى الاعتراف sha3lan سلة المحذوفات 1 04-06-2008 06:46 PM


الساعة الآن 03:08 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir