![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
كده كده أصلا الغضب ده سلوك غير حميد
ان شاء الله كلنا نقدر نتحكم فى أعصابنا ميرسى برنس أليكس |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الغضب, يقتلك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| شيئ من الغضب يا حكام العرب | محمد ربيع غانم | المنتدى العام | 6 | 10-03-2009 11:10 AM |
| تقديم قمة الغضب ... Ahly vs Zamalek ... خطوة على اول الطريق..(حمل) | tafa | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 07-19-2008 04:42 PM |