![]() |
|
#17
|
|||
|
|||
|
كارمن أظن كدا أكبر دليل على الاحباط اللى جالى
انا قربت اتشل بجد هو فين الناس طب لما بنقول عاوزين يوزرات ومش لقين أمال لو نزلنا القصة هيجلنا أحباط قد ايه من قلت المشاهدة أو التشجيع شكررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررر ررا |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| معانا, eima, تشارك, عاوز |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أدخل وأترك أهدائك .... ( eima ) .. | eima | منتدي الفنون الادبيه | 28 | 04-09-2010 04:40 AM |
| ذكريات غلام شقي ... قصة حقيقة ..... ( eima ) . | eima | الابداعات الفنيه للاعضاء | 5 | 04-02-2010 05:42 AM |
| عـــودوا0رجــالاً0كي نعـود.... نســاءً / eima | eima | المنتدى العام | 9 | 12-06-2009 09:42 AM |
| عاووز تشارك معانا ( 2 ) eima ... | eima | المنتدى العام | 24 | 05-18-2009 02:55 AM |
| ذكرياتنا يلا نفتكرها ..... (eima ) | eima | المنتدى العام | 8 | 04-28-2009 09:25 PM |