![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
ماهو طبعك عصبية صبورة ؟
بالنسبة لطبعى انا مش عصبية خااااااااااااااااالص بيقولولى انتى هادية لدرجة البرود فاهم يعنى ممكن اللى قدامى يكون متعصب وهيولع في نفسه وانا ريلاكس خالص لحد ما يجيله شلل ههههههههههه ديما بتمشى وراء احساسك ولا بتتعملى ازاى مع احساسك بالصدق ام بالكذب؟ للاسف ده اللى مودينى في داهية مش بفكر بعقلى نهائى وده غباء انا عارفة لان في الغالب الاحساس بيوديك للى انت عاوزه مش اللى المفروض يحصل اكتر حاجة بتفكرى فيها اية وانى نظرية بطبقيها فى تفكيرك الصراحة ام السراب؟ السراب لان الحقيقة عندى مستحيلة لان تفكيري اغلبيته خياليات بتحبى الاماكن المتواجد بها اشجار وزهور وحدائق شاطى البحر ام الاماكن المغلقة المظلمة؟ بما انى بحب التصوير فبحب الاماكن المفتوحة مش لازم اشجار وزهور وكدة بس اي مكان جميل بحب اروحه اما بالنسبة للاماكن المقفولة بخاف منها اصلا ومبحبش اقعد فيها خااااااااااااالص لا طبعا مش متقل عليا ولا حاجة بس اسئلتك طبيعتها نفسية وميرسي ليك على الاسئلة ده انا كنت قربت انسى انى على كرسي الاعتراف اساسا هتخرجونى منها امتى بقى
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رمضان على كرسى الاعتراف!!!! | lost love | سلة المحذوفات | 1 | 08-02-2010 07:33 AM |
| كرسى الاعتراف بشكل جديد | ايلول | منتدى الترحيب والاهداءات | 24 | 03-13-2010 09:37 AM |
| لعبة كرسي الاعتراف | nightingale_212 | اللعـــب | 23 | 05-01-2009 10:16 AM |
| هاك كرسي الاعتراف | admin | هاكات | 14 | 04-17-2009 04:27 AM |
| كرسى الاعتراف | sha3lan | سلة المحذوفات | 1 | 04-06-2008 06:46 PM |