![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم: انا بعتذر عن غيابى فترة مؤقته عن المنتدى بسبب ظروف الامتحان بس باذن الله انا راجع عالطول ومش هغيب عليكم وانتظروا تحول كبير وتقدم باهر فى قسم المصارعه الحرة وانا عملت موضوع فى القسم بعتزر فيه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] فارجو تقبل عذرى وادعولى والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
__________________
************************************ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ارجو, اعتذار, تقبله |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رسالة اعتذار .!! | yousef eldeep | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 02-10-2010 10:29 AM |
| اعتذار واجب منى لكل المنتدى | Silver | منتدى الترحيب والاهداءات | 6 | 10-17-2009 05:56 PM |
| قصيدة اعتذار | admin | منتدى نور الإيمان | 3 | 05-23-2009 07:01 AM |
| اعتذار | tafa | منتدي الإدارة | 1 | 12-13-2008 10:37 PM |
| اعتذار ارجو قبوله. | tafa | منتدى الترحيب والاهداءات | 10 | 10-11-2008 10:43 PM |