![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
يا سيلفر انت زي العسل ومش عارف أقولك ايه
بس يا ريت أكون عند حسن الظن وانتي كمان يا لونلي بنوته جميله وكلماتك أجمل يا ريت ىأشوفك دايما بكل الأقسام وأتمنى ان كلامي دايما يعجبك |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| المشرفات |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|