![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
علشان انا شاب مش هينفع أقول
بس أحب أشكرك على الموضوع بس لي كلمه علشان الحاجه تفضل جميله وناضره ومحتفظه برونقها عليها الابتعاد عن الايدي البشريه مش ملاحظ يا بلابل ان كل حاجه اشتكت منا ياترى احنا عاملنالهم ايه بس؟؟ ياترى احنا وحشين كده؟؟ ياترى رأي الأعضاء ايييييييييييييييييه؟؟ انتظر ردودكم على اسئلتي وشكرا |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| من أجل أن تكوني مميزة ، يجب أن تكوني مختلفة | ELMAGIC MHE | عالم حواء | 2 | 12-19-2009 06:51 AM |
| أيهما أشد غدراً البحر أم الإنسان | لمحه حب | المنتدى العام | 8 | 12-18-2009 06:56 AM |
| من تكوني | 5o5a | منتدي الفنون الادبيه | 7 | 10-22-2009 01:37 AM |
| أيهما أهم بحياتك كرامتك أم قلبك | البرنس الوحدانى | سلة المحذوفات | 5 | 09-13-2009 05:24 AM |
| أيهما تختــــــــــــار ... الصمت أم البوح ... | TORGO | المنتدى العام | 6 | 06-19-2008 11:08 PM |