![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
انا لا اعترض على وجهه نظرك يا عبده تائبه ان المراه لو فقدت الامان ممكن تقول الكلمه دى
لكن ان المراه تقول الكلمه دى لزوجها التى عاشت معه كل ايامها واحلامها فانا من وجهه نظرى انها تكون امراه غير محترمه لان الزوج مهما يكون بيحب زوجته لا يسمح بهذه الاهانه مهما ان كان ودى ممكن تكون نهايه العلاقه بينهم ........ |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الكلمة, اتبخت, راجل, هتعمل, وشك؟ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الكلمة | دبدوباية | المنتدى العام | 1 | 01-06-2010 11:27 PM |
| راجل كريم أوى | karmen | اضحك من قلبك | 6 | 08-13-2009 06:39 AM |
| اخر راجل في العالم | night_fox | اضحك من قلبك | 7 | 06-23-2009 11:09 PM |
| يوم موت راجل (( شعر )) | THE BOSS | الابداعات الفنيه للاعضاء | 5 | 05-29-2009 09:34 AM |
| صاحب راجل | mody eljoker | المنتدى العام | 5 | 08-04-2008 12:54 AM |