منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 05-19-2010, 10:47 AM
الصورة الرمزية lost love
lost love lost love غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: فــ ق ــد الأحبـــة غــربــة ..ولــم يــ ع ــد لـى بــ ع ــدهــم بــلــد
المشاركات: 3,973
افتراضي

1/...ماهو شعورك وأنت ترى مربع (لديك رساله خاصه)..؟
بحس ان فى فالدنيا حد بيسال عليا ههههه


2/...هل تعتقد الرساله الخاص أمر خاص بك وحدك..وسر من اسرارك..؟
ممكن احيانا لو الياهو مش شغال اصحابى بيبعتولى
رسائل اكيد فيهم ممكن يكون حاجه خاصه بيها او بيا
يعنى تقريبا سر


3/..هل كانت أحد هذه[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]بداية صداقتك مع أحد..؟
( هذا السؤال يقصد منه صداقة شاب بشاب أو صداقة فتاة بفتاة )
اكييييييييييد كتير جدا وبحبهم جدا جدا جدا وبحترمهم اوووووى


4/..ماهي أحلى رساله وصلت لك..؟
كل الرسائل اللى وصلت وعن طريقها اتعرفت على البنوتات


5/..رساله أثارت غضبك..؟
رساله واحده


6/..عضو لم تتوقع مراسلته لك..؟
اسامه طبعا


7/...رساله صدمتك وأحزنتك..؟
لامش فى


8/...رسالة عتاب ممن..ولــماذا..؟
بردك مش فى


9/...ماذا تفعل عند تجاهل من أرسلت له رساله خاصه..؟
عادى مش هتفرق وقتها يمكن مكنش ويمكن مش قدر يرد عليا
فانتظر لحد ماشوف بقي طناش ولا ظروف


10/ ..رسالة خاصه توجهها إلى شخص..

لكل الاعضاء ياجماعه بجد انتم وحشتونا اوى
وربنا يعدى الامتحانات علينا جميعا بخير


11/ ..هل أنت حريص على فتح[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]دائماً؟

اكيد طبعا


12/ ..هل أنت مع الغاء خدمة[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الخاصه ؟
لا


13/.. رساله مازلت تحتفظ فيها؟
رسالتين


14/.. شخص تحب تقرأ رسائله لك ..
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وهى دى كانت الاجابه مالبدايه للنهايه
__________________

"... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..."
"...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..."
والعـدل مالوش مكــــان
الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة
والانســان مبقاش إنســان
ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس
عـــــدى حدوده خــلاص
لابقـى فيه إخـــــــلاص
"ولا بقـــــىفيه أمــــــان"

[-O<=(([-O<
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
مجموع......رسالة....؟؟, لديك, مقروءة, الخاصة:, الرسائل, جديدة, رسالة

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
إظهـار تنبيهـات الرسائل الخاصة بشكل جميل و واضح للعضو admin منتدي تطوير المواقع والمنتديات 8 09-01-2010 11:13 AM
رسالة يهودى الى جاره المسلم..رسالة تستحق القراة lost love المنتدى العام 6 03-26-2010 02:24 AM
رسالة ترحيب لحن الوفاء سلة المحذوفات 1 08-30-2009 06:28 PM
رسالة حب!!!!!!!!!!!!! manolly منتدى الترحيب والاهداءات 10 07-09-2009 10:02 AM
رسالة حب الى الحبيب(3) karmen منتدي الفنون الادبيه 2 06-01-2009 11:05 PM


الساعة الآن 04:06 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir