![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
ايوه انا سمعت الخكايه دى
انهم بيطلبو 1100 جنيه استرليني ابعتهم على رقم حسابهم وهما يبعتولى الجايزه فى طرد .. طبعا شيك.. انا ضفت الإيميل .. ولما نشوف .. اذا كانت الجايزه اسمها يانصيب .. يعنى فيها نصب |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هاك منع النسخ من دخل الموضوع فقط | admin | هاكات | 6 | 07-19-2010 04:55 PM |
| ]عدم نسخ الموضوع الا بعد × مشاركه v2 | admin | هاكات | 17 | 07-19-2010 04:31 PM |
| بليز يا جماعه حد يساعدنى ف تعريف كارت الصوت ده | marycat | منتدي البرامج العامه | 1 | 07-14-2010 06:52 PM |
| الموضوع ده بيتكلم عن إيه !!! | karmen | اضحك من قلبك | 12 | 03-21-2010 09:15 PM |
| الموضوع مهم ليك .. وليا !!! | THE KING | المنتدى العام | 4 | 02-13-2009 07:26 PM |