![]() |
|
#2
|
||||
|
||||
|
قولي ازاي هعيش وعذابي مبينتهيش [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]خلاص بتحبني ؟
لو كنت صحيح حاببني قولي لية سبتني عايزة اقولك حاجة مهمة وانتي اكيد عارفاهااااا انا حبيتك بمعني الكلمة وحكايتناا الناس شايفاها كل يوم مشاعري بتتغير وعنيكي مش قادر انساها لية بس بقلبي بتستهتر كلمات جميله جدا يااحمد تسلم ايدك
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مبقتش, احبك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قبل ان تنطقو بكلمه احبك ... | sPrInG rOsE | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 08-31-2010 10:41 AM |
| ساظل احبك حتى مماتى | طائر الحب الحزين | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 04-22-2010 06:55 AM |
| ليس كل من همس احبك عرف قدرك | لمحه حب | المنتدى العام | 6 | 04-04-2010 06:38 AM |
| نعم احبك | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 02-23-2010 09:33 AM |
| لأنى احبك | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-22-2009 01:14 AM |