![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
جميله جدا يا لوست
نفسى اقولك كلمه واحده ياريتها من قلبى توصل لقلبك حبيبى سامحنى الفراق كان غصب عنى انت اكبر حلم فحياتى وانت كل امنياتى بتمنى اعيش جنبك ولو للحظه ياويل قلبى بدونك حبيبى ياويله من عذابه |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| احزانا*_*كلماتى*_*, هناخدايه |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عيناك أحرقت كلماتي | ملكة الحب والرومنسيه | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 12-02-2009 08:25 AM |