![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
بماذا ترد وماهي نظريتك هل المقوله صحيحه ام لا؟؟!
للاسف المقوله صحيحه وعلى اي اساس قلت نعم اولا؟؟ كل واحدفينا شايل هم كبير اوى بيحاول ينساه بكل الطرق واسهل طريقه انه يضحك كتير قيس بقى همى بمقاس ضحكتى من كثر ضحكه كثر همه
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الناس, اكتر, اكثرهم, خشوا, صحيح, ضحكا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لكل الاعضاء القدام والجداااد خشوا هنا انا عاوزكم شوية | prince of alex | المنتدى العام | 16 | 08-24-2010 08:52 AM |
| خشوا شوفو الرومانسيه علي حق | amira abdo | الصـــور ومقاطع الفيديو | 5 | 12-22-2009 09:02 AM |
| 80 بس شديد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | al3ashk | الصـــور ومقاطع الفيديو | 3 | 09-29-2009 07:35 AM |
| حصريا :: اكبر مجموعه من متصفحات الانترنت باحدث نسخها - All Web Browsers - على اكتر من سيرفر | mahmodsalama | منتدي البرامج العامه | 1 | 06-06-2009 12:35 AM |
| هل فعلا الناس الذين يضحكون اكثر هم الاكثر حزنا...؟ | Elmjeck | المنتدى العام | 1 | 03-12-2008 05:09 AM |