![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
معاكى يا لوست في رايك
البلد دى مش هتنعدل خالص على فكره الى لما نخلص من الحرميه ونراعى ضمرنا في الى بنعمله وفي الواجب الى علي كل فرد لو حصل كده هينصلح حال البلد دى بس نقول ايه هيا بقت كده بجد اشكر اخويا محمد على الموضووووووع الرائع ده تسلم ايدك يا ميدو التعديل الأخير تم بواسطة ahmed.dodo ; 05-01-2010 الساعة 10:01 AM |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| -انت, مواطن, طماع, قوووووووووووى, كفاية |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رءوف جاسر: منحناهم كل الفرص، ولكن.. كفاية يا اتحاد الكرة! | yousef eldeep | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 12-17-2009 04:21 AM |